onsdag 23 juni 2010

Vinn en boll med supergriphandtag till dig och din hund

Vill du ha en hållbar boll till din hund.Då är den här tävlingen något för dig! Denna boll har en diameter på 6 cm med supergriphandtag. Läs mer om bollen här. Vi har endast ett krav för er som vill delta i tävlingen! Gå in på vår hemsida,leta efter en produkt i vår shop som ni skulle kunna tänka er att köpa. Nämn då den produkten i en kommentar till oss. Om ni vill ha större chans att vinna så länka gärna om tävlingen i er blogg eller på er hemsida. Priset är värt 50 kr + frakt.
Tävlingen avslutas när vi fått 20 kommentarer.
Länk till webbshopen www.dogaccess.se

24 kommentarer:

  1. Hej!

    Är jättenöjd med era kampleksaker i alla materialer.
    Återkommer absolut med att beställa flera av dem.
    Dagligen så använder vi någon av dem att ha med i fickan för div. aktiviteter även på våra prommenader.

    Mvh Åse R & Thomas B

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag kommer vid tillfälle att beställa en sportlina 2 m. Tycker dom är superbra med greppet.

    Jag har även skrivit på min blogg om eran tävling..
    www.mammacattiz.blogg.se

    Mvh
    Catharina

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vinna denna boll till min Nakenhund Nudde!!! Har ingen blogg men har länkat till tävlingen på min facebooksida. Hoppas det går lika bra!! Ha de gött i sommar med era älskade vovvar!! Kram cina

    SvaraRadera
  4. IPO Apportbock 1000 g blir nästa inköp när jag ska beställa :).

    SvaraRadera
  5. Jättefina färger på bollarna !!
    Skulle passa perfekt till en liten border terrier.Trevlig midsommar !!

    SvaraRadera
  6. Teddy kampis 35 cm låter som en annan bra leksak, dessutom gillar jag er madrass i konstläder..

    Har nämnt tävlingen i bloggen.

    SvaraRadera
  7. Bara ÄLSKAR erat mjuka läderkoppel.....det är så mjukt och härligt. Har gått och klämt på det länge och nu äntligen köpt ett.
    Har skrivit om det i min blogg.....www.nogg.se/annaochrolex.
    Väl mött i EDSBYN!! / Anna

    SvaraRadera
  8. Solklart så skall lilla "hjärtat" få ett mjukt skööönt koppel. men listan till Edsbyn kan göras oändlig, bollar, kampisar, kort koppel...

    /Pernilla Jönsson pernilla.dag@bredband.net

    (har länkat till er på facebook)

    SvaraRadera
  9. Min lilla aussie flicka klarar sig inte utan sin helgjutna boll eller kampläder. Det finns en hel del annat som hon inte vet att hon klarar sig utan än... men snart så. För att inte tala om vad matte inte klarar sig utan ;)
    Länkar är gjorda på facebook och blogg...
    http://kynaligan.blogspot.com/
    /Anneli o Greia

    SvaraRadera
  10. För mig handlar kamp bollar om kvalitet.Det är ju några X antal kilo som ligger och drar i den andra änden och då ska bollen och snöret hålla, framför allt snöret. Jag har kommenterat eran sida och har sett ut vissa bollar som jag tycker verka ha den kvaliten.
    Skickar med bloggadressen så får du läsa:

    http://intesomallaandrahundtokar.bloggain.se

    SvaraRadera
  11. Den där hygieniska och lätt-att-ta-med-sig-bädden som ni säljer känns väldigt lockande! Får nog ta och kolla statusen i plånboken =)

    För övrigt är det många tilltalande produkter och väldigt skönt att slippa allt tingel-tangel, bra med en seriös inritning!

    Jag har en känsla av att det har startats upp en ny bekantskap här och för att vara säker på att hitta tillbaka hit (inom kort) kommer jag att lägga en länk till er från min hemsida!/Maria Nilsson

    SvaraRadera
  12. Prova igen då ;)
    Jag skulel välja en Teddy kampis, den skulle min Borderterrier älska att kampa med!!
    Jag länkade till tävlingen den 24/6 http://labradaren.wordpress.com/2010/06/24/
    Varma hälsningar från Visby

    SvaraRadera
  13. Hejsan, vid bättre tillfälle, då jag har mer pengar ska jag beställa: Bitkudde jute med stora handtag.

    Denna boll vore oxå helt perfekt till mina hundar. :)
    Har ingen blogg jag kan länka i, men länkar på facebook istället.. :)
    Mvh// Madde

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Jag vill gärna vinna en ljusblå boll:) Har flera av era andra produkter som jag är jättenöjd med, bra utförande med toppkvalité. Har skrivit i min blogg (www.brandwold.se)

    Mvh Terese

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Jag har köpt en apportbock av på en utställning - den som är tillverkad av hårt träslag, som inte flisar sig! Den är toppen! Använt den i snart 1 år och inget flis eller "fras" på mittstycket :)

    Nästa köp från er kommer bli en bädd i konstläder - kommer bli kanon bak i hundburen!

    Länkar till er i bloggen från: www.teamjordbron.cybersite.se

    /Stina

    SvaraRadera
  16. Hej,

    Jag skulle vilja ha en bitstock i läder och en hundbädd.
    Länkar till er från bloggen under dagen.

    //Vonka

    SvaraRadera
  17. Hej
    Mina bolltokiga hundar älskar bollar i alla dess former :)

    När pengarna finns så kommer dom att få en dragsele power.

    /Lisa

    SvaraRadera
  18. Vi är gärna med och hoppas på en ljusblå. Har länkat här:

    http://evamar.blogg.se/2010/july/boll-20-tavlande.html

    Gillar också godisväskan och klövjeväskan. Båda finns på vår önskelista!

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med!

    Skulle kunna tänka mig att köpa:
    Kampleksak av brandslang 4 x 25cm

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/07/vinn-en-boll-till-din-hund.html

    SvaraRadera
  20. en BRA boll, ja det är precis vad vi behöver, så jag hoppas på vinst!!
    läderkampis m. två handtag....det skulle vara toppen,men jag sneglar också på klövjeväska!!
    ((HAR tyvärr ingen blogg men hoppas ändå..!)
    anki_karlsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag skulle kunna tänka mig att kunna köpa just en sån här boll, annars är läderkoppel något som jag skulle köpa.

    ajlitza@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag skulle tänka mig att köpa "Helgjuten Gummiboll supergriphandtag" till min kompis hund. ;)

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera